search
ثبت نام / ورود

محصولات برند تریگر پوینت


نفیسه نفیسه معینی راد 183 بازدید ۱۴۰۲/۰۴/۱۱

تفنگ ماساژ ضربی

استفاده از تفنگ ماساژ ضربی دستی 4 سرعته Triggerpoint Impact باعث بهبود حرکات بدن و افزایش جریان خون در بدن میشود ،بافت های عضلانی را آبرسانی میکند و دامنه حرکت را بهبود میبخشد این محصول دارای چهار دور سرعت ماساژ ضربهای است که با استفاده از کارایی بالای خود پالس های فشار را بر روی ناحیه ی دردناک متمرکز میکند . این محصول یعنی تفنگ ماساژ ضربی  یک دسته زاویه دار با طراحی منحصر به فرد ساخته شده است ، که در مواقع نیاز به ماساژور به راحتی و سهولت استفاده میشود و زمینه سلامتی و تندرستی را برای شما عزیزان فراهم می کند در واقع این دستگاه امکان کنترل بیشتر و مهارت بهتر در هنگام ماساژ را فراهم می کند. این دستگاه ماساژ جهانی برای استفاده در چندین گروه از دردهای عضلانی برای بهبود دامنه حرکتی و تسریع زمان ریکاوری تهیه و ساخته شده است که دارای یک موتور چهار سرعته با قبلیت سایلنت کامل است که کاملا  بیصدا و کارآمد عمل میکند، همه ی این ویژگی ها در حالی است که با استفاده از یک باتری قابل شارژ تا بیشتر از دو ساعت ماساژ مداوم را تضمین میکند.  تفنگ ماساژور ضربی دستی 4 سرعته  سبک وزن و مناسب سفر است برای اثبات این مهم در ادامه خواهیم گفت: ابعاد این دستگاه 10.3 x 7.5 x 2 اینچ و وزن آن 2.4 پوند است.در پکجینگ این دستگاه فوق العاده کاربردی یک شارژر قدرتمند تعبیه شده است که با استفاده از آن قادر به شارژ باتری های آن خواهید بود. ویژگی ها و جزئیات تفنگ ماساژ عضلانی 4 سرعته فشار هدفمندی را برای کمک به افزایش جریان خون، هیدراته کردن بافت عضلانی و بهبود دامنه حرکتی در زمان قبل و بعد از تمرین ایجاد می کند.  
اجزای آداپتور برق متناوب و کتابچه راهنمای مالک TriggerPoint به گونه ای طراحی شده اند که  ماساژ درمانگر را برای هدف قرار دادن و تسکین عضلات خسته و دردناک تکرار کنند.غلتک های TriggerPoint سبک، قابل حمل و جمع و جور هستند.که این مهم باعث شده است بتوانیم به هر کجا که میرویم آن را با خود حمل کنیم.از این محصول میتوانید در خانه، در باشگاه، یا در حین حرکت استفاده کنید.  مجموعه غلتک های فوم یک پیشرفت کاملی در حیطه ی ورزش های مراقبت از خود را بر اساس سطح راحتی ، تجربه نورد و نیازهای فیزیکی شما داشته تا بتواند خدماتی مهم و کاربردی به شما عزیزان ارائه می دهد.

فوم نورد چیست؟

نورد فوم بخش مهمی از مراقبت از بدن شما برای دستیابی به حرکت بهتر است. تمام ماهیچه های بدن توسط فاسیا به هم متصل می شوند که اطراف بافت ها، اعصاب، اندام ها و سایر ساختارهای بدن را احاطه کرده است.  اما فاسیا می تواند با استفاده بیش از حد، آسیب دیدگی یا حتی با حرکات تکراری روزمره ناسالم شود.  فوم رولینگ با گردش خون تازه و اکسیژن دار از طریق آن، فاسیا را سالم نگه می دارد. فوم نورد می تواند به شما کمک کند تا پس از جلسات تمرینی یا صدمات بتوانید سریع تر ریکاوری کنید، انعطاف پذیری خود را بهبود ببخشید، کمردرد ناشی از نشستن های طولانی مدت را کاهش دهید و موارد دیگر. این دستگاه یک ابزار خود ماساژ عالی است که به شما کمک می کند از بدن خود مراقبت کنید و بهتر حرکت کنید. خط توپ های ماساژ ما فشرده سازی عمیق بافت را برای تسکین سریع و مستقیم درد و خستگی عضلانی فراهم میکند.

ورزشکار زن در حال ریکاوری بدن با فوم رول های تریگر پوینت

توپ ماساژ  

توپهای ماساژ TriggerPoint™ که برای تکرار فشار یک ماساژ درمانگر طراحی شده اند، برای هدف قرار دادن گرفتگی و ناراحتی در عضلات کوچک یا مناطقی که دسترسی به آنها سخت است، ایده آل هستند.

چرا توپ ماساژ TriggerPoint را انتخاب کنید؟  

توپ های ماساژ TriggerPoint کوچک اما قدرتمند هستند!  اندازه ای عالی برای قرار دادن در چمدان دستی یا کیف دستی شما دارند و به شما کمک می کنند تا بافت عمیقی را فشار دهید تا سریع و مستقیم فشار را بر روی ناحیه دردناک وارد کنید و درد و خستگی عضلانی را تسکین دهید. توپ های ماساژ TriggerPoint برای تکرار فشار یک ماساژ درمانگر طراحی شده اند که اندازه کوچکشان آن ها را برای تسکین ناراحتی در عضلات کوچک یا نواحی صعب العبور ایده آل می کند. طرحهای نوآورانه شامل فوم EVA است که در لایه های مختلف چگالی ساخته شده و با بافت مقاوم در برابر لغزش پوشانده شده است، که این ها همه فقط منحصر بهTriggerPoint است. توپ های ماساژ فواید درمان رهاسازی میوفا شیال را ارائه می دهند .

آیا به درمان رهاسازی میوفاشیال نیاز دارم؟  

ما معتقدیم که همه می توانند از اثرات خود رهاسازی میوفا شیال بهره مند شوند! اگر ورزش  زیادی انجام میدهید یا زمان زیادی از روز خود را نشسته یا ایستاده میگذرانید، رهاسازی میوفا شیال میتواند به کاهش تنش در بافتهای بدن شما کمک کننده باشد که در ادامه این بافت هارا نام خواهیم برد:
عضلانی، درد مفاصل، شل کردن ماهیچه ها، و بهبود دامنه حرکتی در مفاصل شما. چه نیاز به ورزش در باشگاه، چه در خانه و چه در دفتر داشته باشید - توپ های ماساژ می توانند به شما کمک کنند تا به ایده آل خود بر سید.  

چگونه از توپ های ماساژ TriggerPoint استفاده کنم؟  

طیف وسیعی از توپ های ماساژ این کمپانی برای نیازهای مختلف و قسمت های مختلف بدن مناسب است.  به عنوان مثال ،توپ ماساژ MB1 و MB5  برای از بین بردن تنش گردن یا ماهیچه های غیر قابل دسترس در لگن عالی است، در حالی که توپ GRID برای تسکین درد در کتف، شانه ها یا به عنوان یک ابزار خود ماساژ سراسری ایده آل است.مشاهده محصولات در فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا


برچسب‌ها

محصولات پیشنهادی