search
ثبت نام / ورود

ویژگی های کش پیلاتس تراباند اصل


نفیسه نفیسه معینی راد 629 بازدید ۱۴۰۲/۰۴/۱۱

از سال‌های بسیار دور ورزش بدنسازی با انواع وزنه‌ها و دمبل‌ها گره خورده بود، اما در سال‌های اخیر و پیشرفت تکنولوژی در تجهیزات ورزشی این موضوع تغییرات بسیاری را شاهد بوده است. به عنوان مثال انواع مختلف کش مخصوص بدنسازی جایگاه خود را در میان علاقه‌مندان به این ورزش پیدا کرده‌اند. به خصوص کش‌هایی که مخصوص ایروبیک طراحی شده‌اند و کش‌های پاورباند یا مقاومتی که مورد توجه دوستداران یوگا و پیلاتس هستند. به علاوه کش‌های مینی لوپ و پاور لوپ کاربردهای فراوانی در حرکات ترکیبی دارند. اندازه این کش‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که ایجاد حرکات ترکیبی دلخواه را بسیار راحت‌تر می‌کنند. در این مقاله از اسپرت کالا قصد داریم شما را با ویژگی‌های کش ورزشی برند تراباند آشنا کنیم. پس ادامه مطالب را از دست ندهید. 

کش پیلاتس تراباند اصل

تا به حال شده که پس از پایان یک روز کاری سخت و نفس گیر، احساس خستگی کنید و دچار گرفتگی عضله شده باشید؟! بسیاری از مردم به دلیل فعالیت بیش از اندازه یا بی‌تحرکی زیاد در طول روز، از گرفتگی عضله رنج می‌برند. آن‌ها به دنبال راه چاره برای این موضوع می‌باشند تا بتوانند این گرفتگی‌ها را درمان کنند و سلامتی را مجدد به بدن خود برگردانند. یکی از آسان‌ترین کارها برای ترمیم این گونه دردها و افزایش قدرت و انعطاف بدن، استفاده از کش‌های ورزشی است. از میان کش‌های با کیفیت و پرطرفدار ورزشی می‌توان به کش ورزشی برند تراباند اشاره کرد. کش پیلاتس تراباند یکی از انواع کش پیلاتس است که جایگاه خود را در میان افراد حرفه‌ای و حتی مبتدی در ورزش به دست آورده است. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌ها و کاربردهای کش پیلاتس تراباند می‌پردازیم. 

کاربردهای کش پیلاتس تراباند اصل

یکی از کاربردهای درجه یک کش ورزشی برند TheraBand، جبران کردن کمبودهای حرکتی شما می‌باشد. اگر در طول روز تحرکی ندارید، این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. هم‌چنین استفاده از کش پیلاتس در تمرینات ورزشی باعث تقویت عضلات، بهبود وضعیت بدن و افزایش انعطاف پذیری اندام‌ها خواهد شد، اما در صورتی که عضلات را حجیم نکند و درست استفاده شود. اگر قسمتی از بدنتان مانند دستان یا پاهای شما آسیب ببیند، با تمارین خاص این محصول می‌توانید توان بخشی کنید و به آرامی آن نقطه ضرب دیده را درمان کنید. هم‌چنین اگر عضلات بدن شما زود خسته می‌شود و به سرعت درد می‌گیرد، یعنی مقاومت عضله شما پایین است. این کش ورزشی مناسب تمرینات مقاومتی با تجمع خطی قدرت هنگام کشش است و به مرور عضلات شما را مقام‌تر می‌کند. به عبارتی دلیل استفاده از کش‌های پیلاتس تراباند اصل قوی‌تر شدن است. وقتی کش‌های تناسب اندام را دراز می‌کنید، مقاومت ایجاد می‌شود و همین امر منجر به افازیش تنش در عضلات شما می‌شود. از این محصول در خانه، سالن‌های ورزشی، مراکز توان بخشی و فیزیوتراپی استفاده می‌شود.

کاربردهای کش پیلاتس تراباند اصل

ویژگی‌های کش پیلاتس تراباند اصل

کش پیلاتس تراباند از محبوب‌ترین انواع کش پیلاتس است که کارکردهای متنوعی در تمرینات ورزشی دارد. انواع کش پیلاتس تراباند از 99 درصد لاستیک تشکیل شده است و تنها 1 درصد آن شامل محلول پروتینه بوده است. کش پیلاتس تراباند در طول‌های مختلف در بازار در دسترس ورزشکارن است ولی به طور معمول دارای طول 25 سانتی‌متر است. هم‌چنین کش پیلاتس تراباند شامل ضخامت‌های متفاوت می‌باشد، که هرکدام از آن‌ها عملکرد مخصوص به خود را دارند و نیروی الاستیک خاصی را می‌توانند تولید کنند. محصولات برند Theraband در سطوح مقاومتی مختلف موجود است، که برای تمام سطوح تناسب اندام، از مبتدی تا ورزشکاران پیشرفته، مناسب می‌باشد. با کش پیلاتس تراباند که یکی از کش‌های بسیار با کیفیت موجود در بازار است می‌توانید حرکات ورزشی مختلفی را در منزل، باشگاه و هر جای دیگری که شرایط مهیا است انجام دهید. آن‌ها مؤثر و مقرون به صرفه هستند و فضای کمی را هم اشغال می‌کنند.

هدف اصلی این برند بالا بردن توانایی و استقامت بدنی است. بدین جهت در وب سایت آموزشی خود چگونگی استفاد از محصولات و فواید آن‌ها را بیان می‌کند. برند Theraband با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی‌های مختلف، محصولاتی را ارائه می‌دهد که به ورزشکاران، فیزیوتراپیست‌ها و حتی افرادی که به دنبال تقویت و انعطاف پذیری عضلات خود هستند، کمک شایانی می‌کند. درصد زیادی از افراد از کش‌های تولید شده توسط برند تراباند به عنوان یک درمانگر فیزیکی و تمرینات آموزش قدرت در منزل استفاده می‌کنند. به‌ طور کلی، تراباند با تمرکز بر روی کیفیت، نوآوری و تنوع محصولاتش، به یکی از برندهای برجسته در زمینه‌ی ورزش، تقویت عضلات و فیزیوتراپی تبدیل شده است.

رنگ بندی‌های کش پیلاتس تراباند اصل

از نظر رنگ‌بندی، کش پیلاتس تراباند در هشت رنگ متفاوت که هر یک از این رنگ بندی‌ها شامل نیروی مقاومت مخصوص به خود است، عرضه می‌شوند. رنگ بندی کش‌های پیلاتس نشان از ضخامت مختلف آن‌ها دارد. معمولاً رنگ‌های روشن همانند کش پیلاتس زرد یا صورتی ضعیف‌تر هستند و هرچه به سمت رنگ‌های تیره برویم ضخامت نیز بیشتر و کش ضخیم‌تر می‌‎شود. به عنوان مثال درجه‌ی ضخامت‌های کش ورزشی برند تراباند به ترتیب روبرو است: زرد، صورتی، سبز، قرمز، بنفش، آبی، طوسی و سیاه یا مشکی.

2.5 meter TheraBand sports band Theraband 45.5 meter latex free sports band 45.5 meter TheraBand sports band
خرید کش ورزشی لاتکس فری 45.5 متری Theraband خرید کش ورزشی 2.5 متری Theraband خرید کش ورزشی 45.5 متری TheraBand

سخن پایانی

کش ورزشی یک ابزار مناسب جهت انجام حرکات کششی، تمرینات قدرتی و ورزش‌های تناسب اندام است. امیدواریم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد و بتوانید با شناخت بیشتر ویژگی‌های کش تراباند اصل بهترین و مناسب‌ترین کش را برای خود انتخاب نمائید. 


برچسب‌ها

محصولات پیشنهادی