search
ثبت نام / ورود

بهترین ماساژور دستی


نفیسه نفیسه معینی راد 333 بازدید ۱۴۰۲/۰۴/۱۱

بهترین ماساژور دستی

زندگی در شرایط همه گیر کرونا ویروس برای همه استرس زا است. و استرس باعث ایجاد تنش می شود. با رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی اجباری مشاغل، غیر ممکن است که یک تماس ساده بگیرید تا بتوانید از ماساژور مورد علاقه خود کمی آرامش بدنی بگیرید. اما، این بدان معنا نیست که نمی توانید در خانه این کار را انجام دهید، این ویژگی بهترین ماساژور دستی است. ماساژورهای شخصی می تواند برای هر کسی که با ماهیچه های کشیده و دردهای روزانه سروکار دارد به یک رویا تبدیل شود. ماساژ بدن دارای مزایای متعددی از جمله افزایش گردش خون، کاهش التهاب و افزایش آرامش است. تسکین درد و اجازه دادن به بدن برای آرامش می تواند زندگی شما را بسیار آسان کند. این که شما یک غلتک دستی، یا یک تفنگ ماساژ برقی را انتخاب می کنید، دلایل زیادی می تواند داشته باشد. در ادامه به بررسی چند ویژگی بهترین ماساژور دستی می پردازیم:

بهترین ماساژور دستی

  • سم زدایی: هنگامی که تند عضلات خود را ماساژ میدهید، بافت های خود را از سموم تجمع یافته نیز پاک میکنید. این ریشه کنی می تواند به بافت های شما کمک کند تا بعد از آسیب سریعتر و قوی تر بهبود یابند. همانطور که بدن خود را از سموم خلاص می کنید، می توانید به سیستم ایمنی بدن خود کمک کنید تا کارآمدتر عمل کند.در هر زمان تسکین بیابید حتی قبل از همه گیری کووید  19، هیچ تضمینی وجود نداشت که بتوانید در مواقع ضروری به یک جلسه ماساژ مراجعه کنید. هنگامی که ماساژور دستی دارید، در هر زمان احساس درد می کنید، می توانید بدون انتظار به ماساژ دسترسی داشته باشید که این موضوع مهمترین ویژگی بهترین ماساژور دستی است. به این ترتیب نه لازم است که منتظر باشید و نه حتی مجبور شوید خانه خود را ترک کنید تا به آرامش مورد نیاز خود برسید.
  • ظاهر بهتر پوست: یکی از مزایای استفاده از ماساژور دستی بهبود گردش خون در پوست شما است. ثابت شده است که ماساژ تولید کلاژن طبیعی را افزایش می دهد، که می تواند به بازگرداندن حالت ارتجاعی و ظاهر جوان پوست شما کمک کند. با افزایش کلاژن در پوست خود، در واقع می توانید کاهش خطوط و چین و چروک ها را مشاهده کنید.
  • مقرون به صرفه: یک ماساژ یک ساعته تمام بدن می تواند برای هر نوبت 100 دلار برای شما هزینه داشته باشد. این مقدار زیادی برای کسانی است که با درد مزمن روبرو هستند یا در حال بهبودی از آسیب هستند. ماساژور دستی می تواند بین 10-100 دلار متغیر باشد. و این تنها شامل یک بار پرداخت است وقتی روی ماساژور دستی یا رول ماساژ دستی سرمایه گذاری می کنید، لازم نیست نگران هزینه های ماساژ خود در بودجه ماهانه خود باشید. بهترین ویژگی ماساژور دستی این است که بسیار مقرون به صرفه است.
  • بهبود گردش خون: ماساژ درمانی منظم می تواند به بهبود گردش خون شما کمک کند. گردش خون مناسب برای حفظ کلیه سیستم های بدن شما ضروری است. ماهیچه های شما به خون اکسیژن دار کافی نیاز دارند تا به بازسازی بافت های آسیب دیده که باعث ایجاد درد می شوند، کمک کنند.
  • کاهش استرس: یک سطح آرامش ناشی از ماساژ خوب است، و این موضوع می تواند ناشی از ویژگی بهترین ماساژور دستی باشد. هنگامی که با استفاده از ماساژور دستی تمام کشش عضلات خود را برطرف می کنید، احساس خواهید کرد که نگرانی های شما شروع به محو شدن می کند. ما تنش زیادی در عضلاتمان از استرس زندگی مان نگه می داریم. ماهیچه های کشیده می توانند باعث انواع مختلف فشار، درد و سردرد شوند. ماساژ می تواند به شما کمک کند تا استرس را از بین ببرید، آرامش بیشتری کسب کنید و می تواند منجر به کاهش اضطراب و خواب بهتر شود.
  • گرما درمانی: بسیاری از ماساژورهای برقی دستی دارای ویژگی گرمایش هستند، ویژگی بهترین ماساژور دستی، که می تواند مزایای زیادی داشته باشد. هنگامی که گرما را با نقاط فشار ماساژ اضافه می کنید، می توانید از شر دردهای عضلانی راحت تر خلاص شوید. گرما اغلب می تواند ماهیچه های خسته و آسیب دیده را تسکین دهد و باعث می شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید.
  • قابل حمل: چه در خانه باشید و چه در تعطیلات، هرجا که می خواهید ماساژور دستی خود را با خود ببرید. اکثر مارک ها آنقدر کوچک هستند که می توانند به راحتی داخل چمدان قرار داده شوند، تا مجبور نباشید آن را در خانه بگذارید. علاوه بر این، بسیاری از مدل های ماساژور برقی دارای یک سیم برق بسیار بلند هستند تا بتوانید آن را تقریباً در هر مکانی به برق متصل کرده و همچنان به راحتی به تمام نقاط دردناک برسند (جهت تصمیم گیری آسان تر و سریع تر  با انواع ماساژور آشنا شوید.) مهمترین ویژگی بهترین ماساژور دستی این است که به سادگی قابل حمل باشد . ملزومات ریکاوری و ماساژ در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا

خرید بهترین ماساژور دستی

 


برچسب‌ها

محصولات پیشنهادی